Sabun basuh pinggan boleh buat lantai rumah berkilat. Ramai yang mempunyai masalah lantai rumah nampak kusam tak berkilat macam dulu-dulu. Macam-macam petua la digunakan untuk nak nampakkan lantai rumah berkilat macam diamond. Malangnya lepas sahaja mop lantai guna pencuci lantai biasa, habuk dan pasir mula lekat balik dan kesan kilat tu pun hilang.

Perkongsian dari Heze Zamri tip dan trik beliau dapat kilatkan lantai ini wajib Followers IMPIANA cuba. Siapa sangka pencuci pinggan mangkuk yang ada di dapur tu mampu selesaikan masalah lantai kusam ini.

Katanya, petua nak bagi licin dan kilat tiles rumah, guna sunlight je gaisss. Letak sikit je then bancuh laa dgn air paip pastu mop laa sambil dengar Youtube.

IKLAN

Sebelum ini beliau pun mop guna sabun lantai Ajax, hampir 10 x mop debu2 pasir maasih kelihatan kesan dari renovation rumah, guna sunlight sekali je teros bersinar.

Tambahnya lagi petua ni di kongsikan oleh saudara ibunya yang ada membuat cleaning services. Patutlah lantai di Mall nampak bersinar ja kan.

IKLAN
sabun basuh pinggan

Tunggu apa lagi jom cuba. Jom beli sabun basuh pinggan Sunlight

Untuk pembelian boleh KLIK Di sini : Sunlight

IKLAN

Artikel Berikut: ‘Mix & Match’ Perlukan Keseimbangan Warna Dalam Konsep Pilihan

Nak macam-macam info lagi? Join Channel Telegram Geng Laman IMPIANA & CHANNEL IMPIANA
https://t.me/GENGLAMANIMPIANA
https://t.me/impianamy

Lantai rumah yang berkilat memang memainkan peranan penting untuk semua pemilik rumah. Kalau lantai tidak berkilat suasana rumah tu pasti nampak tak berseri. Walaupun dekor cun macam mana pun kalau lantai tak berseri pasti hilang aura seri rumah itu.

Boleh cuba perkongsian INI!