Himpunan Idea Jadikan Balkoni Kecil Lebih Menarik!

Jadikan balkoni anda sebuah santuari nyaman, tempat seisi keluarga melepaskan lelah seharian bekerja.

Impiana TV

E13: DIY VILLA BALI MODEN

E13: TIPS VILLA BALI MODEN

E13: VILLA BALI MODEN

E13: VILLA BALI MODEN

Interior

Transformasi Apartmen Ini Pasti Buat Anda Kagum. Macam Hotel!

Jika anda mempunyai bajet dan tidak kisah berbelanja demi kediaman impian, kerjasama dengan golongan profesional seperti pereka hiasan dalaman bertauliah adalah sangat membantu. Dengan ini, anda dapat lihat kediaman dari mata orang luar yang berpengalaman.

Colony Lancarkan Ruang Kerja Eksklusif Bergaya Di Q Sentral

Colony merupakan salah satu perintis bagi industri ruang kerja bersama di Malaysia yang terkenal dengan exclusivity dan keistimewaan konsepnya. Pada Febuari 2019, mereka dengan rasminya telah melancarkan lokasi ketiga yang bertempat di tengah-tengah hab pengangkutan kereta api yang terbesar di Malaysia, KL Sentral.

Tema Hitam Dan Putih Buat Teres Kos Rendah Ini Lebih Menarik

Keselesaan dan keindahan sesebuah kediaman bukan lah diukur berdasarkan saiz mahupun jenisnya.

Tukar Rona Cat Hijau Mint Buat Kediaman Ini Lebih Segar

anya dengan menukar rona cat baru, sesebuah kediaman kelihatan lebih segar walaupun perabot dan aksesorinya tiada sebarang perubahan.

4 Tip Untuk Dapatkan Kediaman Moden Rustic

Kunci kepada konsep rustik yang moden adalah pelan lantai terbuka, perabot moden dan unsur-unsur seni bina semula jadi yang dipelihara dan tidak diberi sebarang kemasan.

Tip Kediaman

Jangan Selesa Hidup Menyewa Rumah, Ini Sebabnya

Bagi yang tidak berkemampuan, tidak salah untuk menyewa semantara menunggu peluang untuk memiliki kediaman sendiri

Resepi Pencuci Tanpa Bahan Kimia Untuk Kediaman

ramai yang sanggup berhabis duit untuk membeli peralatan termasuklah berus, penyapu, sabun dan sebagainya yang mahal.

Himpunan Idea Jadikan Balkoni Kecil Lebih Menarik!

Jadikan balkoni anda sebuah santuari nyaman, tempat seisi keluarga melepaskan lelah seharian bekerja.

Laman

(VIDEO) Kebun Organik Cara Primitif, Lihat Hasilnya

Berkebun, tidak semestinya perlukan modal yang banyak, perkakas yang mahal baja dan biji benih yang diimport.

(VIDEO) Teknik Tanam Serai Dalam Pasu Menjadi

tidak semua tanaman sesuai menggunakan kaedah tanaman ini terutamanya pandan, serai, pokok kari dan sebagainya.

Baja Magik Untuk Kebun Sayur, Murah Dan Mudah Dari Roti

Baja-baja organik yang dihasilkan sendiri pun tidak kurang hebatnya. Malah lebih baik hasilnya untuk kebun.

Random

5 Idea Bijak Dan Jimat Ruang Simpanan Permainan

permaian yang bersepah ini juga bakal mengundang ancaman terhadap keselamatan terutamanya yang bersaiz kecil seperti lego.

Cara Paling Mudah Dan Mujarab Halau Tikus Dengan Daun...

rupanya ia bukan sekadar kaya khasiat, malah banyak kegunaanya.  Jus dari daunnya boleh melegakan batuk dan asma. Rebus kira-kira segenggam daunnya hingga mendidih dan minum setelah suam.

(VIDEO) 3 Langkah Mudah Untuk Pastikan Labu Menjadi Dan...

Asyik lah mengadu, bunga banyak tapi buah tak menjadi. Hal ini kerap dihadapi oleh sahabat laman yang pertama kali cuba menanam labu. Untuk memastikan labu menghasilkan buah

DIY Mudah Pemetik Buah Dari Botol Minuman Terpakai

Hanya menggunakan 2 bahan utama untuk membina pemetik buah iaitu botol minuman terpakai dan kayu.

Pemilik Bina Gazebo Dari Kayu Tiang Eletrik Terpakai. Hasilnya...

Gazebo berkembar dengan konsep tradisional terletak di laman kediaman Semi-D moden.

Tengok “IKEA Hack” Meja Kanak Biasa-Biasa Menjadi Sesuatu Serbaguna...

Kalau nak beli sebiji Meja Flisat ni, harganya mau RM 260++ apa kata kita buat je sindiri. Nampak macam mudah je langkah-langkah yang dilakukan oleh puan Ira.

DIY

Hasilkan “Feature Wall” Cantik Dengan Modal RM 70

Selain menggunakan cat atau rona yang berbeza dan lebih menyerlah, terdapat pelbagai cara lain untuk menghasilkan sebuah feature wall

DIY Rug Unik Dari Tali RM 2 Sahaja, Lihat Hasilnya

Yang menariknya, Ia juga sesuai dijadikan sebagai alas pinggan atau placemate

Olah Bijak T-shirt Lama Untuk Dekorasi Kediaman

T-shirt lusuh, kotor atau koyak yang tidak boleh digunakan jangan dibuang begitu sahaja, Banyak benda yang boleh dimanfaatkan

Destinasi

Colony Lancarkan Ruang Kerja Eksklusif Bergaya Di Q Sentral

Colony merupakan salah satu perintis bagi industri ruang kerja bersama di Malaysia yang terkenal dengan exclusivity dan keistimewaan konsepnya. Pada Febuari 2019, mereka dengan rasminya telah melancarkan lokasi ketiga yang bertempat di tengah-tengah hab pengangkutan kereta api yang terbesar di Malaysia, KL Sentral.

Homestay UNIK Konsep Eropah Klasik Di Shah Alam

dekorasi yang mempunyai konsep yang tersendiri antara tarikan utama dan sentiasa menjadi pilihan bagi mereka yang ingin merasai suasana yang disajikan.

Ciri-Ciri Homestay Yang Baik, Sesuai Untuk Seisi Keluarga

Setiap kali sebelum nak pergi bercuti, perkara pertama yang kita akan lakukan adalah menempah tempat tinggal untuk didiami sepanjang percutian. Terdapat beberapa jenis pilihan tempat menginap seperti hotel, butik hotel, hostel ataupun homestay. 

Berita

SALAH! Booking Parkir Guna Botol Dan Tong Di Kawasan Perumahan

Akhir bulan lepas, agak viral apabila tindakkan Penguatkuasa Dewan Bandaraya Kuala Lupur (DBKL) mengambil tindakkan terhadap penduduk di sekitar seksyen 1

Cara Untuk Dapat Tidur Berkualiti

Katil dan tilam serta bantal yang selesa adalah perkara paling utama yang perlu diambil kira untuk menikmati tidur yang berkualiti. Ribuan ringgit berhabisan untuk menghias sebuah bilik tidur. Tidak salah jika berbelanja sedikit untuk mendapatkan kelengkapan kamar yang bermutu tinggi. 

Clorox Kini Bukan lagi Yang Dulu!

Sebut sahaja Clorox pastinya ramai tahu akan kegunaannya. Jenama peluntur nombor satu yang mampu menanggalkan kesan kotoran degil

Nippon Umumkan Pemenang Anugerah Pereka Muda Asia 2018

Pemenang dari Malaysia akan bertanding di peringkat serantau

KORPORAT     POLISI DATA PERIBADI    PENAFIAN   •   LANGGANAN      PENGIKLANAN      KERJAYA       HUBUNGI KAMI

© Hakcipta Terpelihara Nu Ideaktiv Sdn Bhd • Dikendali Oleh Astro Group

error: