Petua Berkesan Hapuskan Lipas Dalam Kereta Dengan 3 Bahan Ini!

Setelah bermacam-macam cara dan petua hapuskan lipas yang dilakukan, pemuda ini mendapat tip paling berkesan dari neneknya sendiri!

Menarik

Cara Thailand Bina Menara Kompos Bajet dari Baldi Dan Tapis

Namun, makanan organik bukan lah sesuatu yang mudah diperolehi dan harganya juga agak tinggi.

Beli Hartanah Di Usia Muda, Ini Yang Anda Perlu Lakukan

Mesti ramai terfikir, kerja apa lah budak tu. Usia muda lingkungan 23-25 tahun dah ada sebiji rumah.

Cara Thailand Bina Menara Kompos Bajet dari Baldi Dan Tapis

Namun, makanan organik bukan lah sesuatu yang mudah diperolehi dan harganya juga agak tinggi.

Beli Hartanah Di Usia Muda, Ini Yang Anda Perlu Lakukan

Mesti ramai terfikir, kerja apa lah budak tu. Usia muda lingkungan 23-25 tahun dah ada sebiji rumah.

TIP Jimat Bil Elektrik Ketika Menggunakan Air-Cond

Kalau hari-hari dihidupkan air-cond tu maunya hujung bulan bil elektrik sampai mulut tercengang tengok harganya

Pilihan Permukaan Kaunter Dapur Yang Tepat

Proses pemilihan material untuk permukaan kaunter dapur bukanlah sesuatu yang boleh dilakukan dalam keadaan yang tergesa-gesa.

Impiana TV

Interior

tip Hias Rumah Sepit Bertemakan Hitam Putih

tema dekorasi hitam dan putih atau monokrom. Tapi ramai yang membuat kesilapan apabila gagal mengimbangi pengunaan kedua-dua warna ini.

Dekor Rumah Sempit Jadi Mewah Dan Elegan, Ini Hasilnya!

Dengan keluasan hanya 680 kaki per segi, ini tidak menghalang Puan Farinie untuk mendeko rumah beliau dengan indah sekali. Rumah yang telah didiami selama tiga tahun ini diubahsuai secara berperingkat

Reka Bentuk Meja Kopi Buat Ruang Tamu Nampak “Wow”

Sebuah meja kopi merupakan fokus utama yang dapat membentuk ataupun memecahkan rekaan konsep sesebuah ruang. Pada awalnya, perabot ini hanya dilihat sebagai tempat meletak kopi

3 Jenis Wainscoting Sesuai Untuk Pelbagai Gaya

Susunan bingkai pada dinding yang tidak hanya kelihatan anggun, tetapi tahukah anda ia juga merupakan salah satu perincian atau kemasan hiasan dalaman tertua di dunia yang biasanya ditempah khas mengikut kehendak pemilik.

Moden Minimalis Jadikan Apartmen Kecil Lebih Praktikal

Seperti yang sudah kita sedia maklum, saiz bukanlah penentu kecantikan dan keselesaan sesebuah kediaman. Jika kena gaya, rumah

Popular

Cara Thailand Bina Menara Kompos Bajet dari Baldi Dan...

Namun, makanan organik bukan lah sesuatu yang mudah diperolehi dan harganya juga agak tinggi.

Dekor Rumah Sempit Jadi Mewah Dan Elegan, Ini Hasilnya!

Dengan keluasan hanya 680 kaki per segi, ini tidak menghalang Puan Farinie untuk mendeko rumah beliau dengan indah sekali. Rumah yang telah didiami selama tiga tahun ini diubahsuai secara berperingkat

6 Tip Mudah Hasilkan Bunga Ros Lebat

Nak tak nak, tersangkut lah sepasu. Tapi, habis segala kudup bunga ros menjadi mekar, pokok sudah tidak mengeluarkan bunga lagi.

Kipas Kekal Bersih Tanpa Habuk Dengan 2 Bahan!

Kipas berhabuk merupakan salah satu agen pembawa penyakit yang sering kita pandang remeh.

Tip Kediaman

Keperluan Rumah Buat Pasangan Baru Kahwin Dengan Bajet RM3K!

Pasangan baru berkahwin perlu bijak berbelanja dan sentiasa berjimat cermat kerana kehidupan selepas berumahtangga lebih mencabar.

Ruang Lebih Tinggi Impak Susunan Menegak Subway Tile

2019, penggunaan subway tile masih menjadi pilihan namun pemasanagan atau sesuanannya berevolusi.

Petua Berkesan Hapuskan Lipas Dalam Kereta Dengan 3 Bahan Ini!

Setelah bermacam-macam cara dan petua hapuskan lipas yang dilakukan, pemuda ini mendapat tip paling berkesan dari neneknya sendiri!

Laman

Cara Thailand Bina Menara Kompos Bajet dari Baldi Dan Tapis

Namun, makanan organik bukan lah sesuatu yang mudah diperolehi dan harganya juga agak tinggi.

Inspirasi Dekor Laman Menggunakan Pokok Pisang

Laman tropika umum tahu merupakan taman sarat dengan pelbagai tekstur dan runa tanaman yang kebanyakkanya hanya berdaun lebar.

5 Manfaat Kulit Limau Untuk Kebun

kulit oren atau citrus adalah antara bahan sisa buangan dapur yang tidak boleh anda buang dan abaikan khasiatnya

Random

Anak-anak Sepakat “Makeover” Rumah Pusaka dengan Modal RM 2,400...

Inilah hasilnya setelah susunatur semula dibuat, dengan cat dinding, beli sikit2 barang dari ikea & kaison, refurbished perabot-perabot lama

5 Cara Upgrade Rumah Tanpa Perlu Keluarkan Wang

Dengar macam mustahil tetapi percaya atau tidak, yang anda boleh memberi wajah baru pada kediaman tanpa perlu membayar apa apa pun! YA. Anda hanya memerlukan sedikit kreativiti, imaginasi dan kerajinan untuk melakukannya.

Atasi Cara Salah Menghias Kediaman Kecil

Ramai yang suka menghias, namun gagal merancang ruang yang hendak dihias. Adakala yang bermain diminda itu perlu dibentangkan agar visualnya jelas sebelum membeli belah untuk kediaman.

Buat Sendiri Terrarium Bangkit Seri Meja Kopi

Seni terrarium iaitu tanaman hiasan balang kini semakin mendapat perhatian ramai lantaran ia mampu menyuntik efek segar dan

10 “Home Appliance” Yang Sentiasa Menjadi Idaman Wanita

Pembaharuan atau suntikkan teknologi mempu mempermudah dan melancarkan lagi tugas-tugas si ibu dalam menguruskan rumah tangga. Sedikit sebanyak, ia menjadikan sesuatu kerja itu lebih efisien.

Rekaan Dapur Perancis Beri Kelainan Dan Romantis

Keindahan rekaan dapur Perancis yang mewah dengan perincian dan aksesori yang halus. Membawa gaya indah lagi romantis.

DIY

DIY Langsir Mudah Dan Murah Tapi Cantik Untuk Kabinet Dapur

DIY langsir untuk bahagian counter top atau kabinet dapur yang masih belum berpintu

Modal Tak Sampai RM 100 Untuk Bina Rak Dapur

Salah satu cara untuk memastikan dapur sentiasa bersih dan terhindar dari bakteria, ia perlu dalam keadaan kemas dan tersusun.

Tandas Lama Jadi Baru Hanya Guna Cat!

Bila fikir tentang nak ubahsuai rumah pasti rasa leceh kerana akan ambil masa yang lama. Tambahan pula, kos renovasi bukannya murah.

Destinasi

4 Homestay Bercirikan Seni Bina Tradisional

Zaman sekarang, rumah yang menerapkan ciri-ciri tradisional memang jarang sekali kita dapat lihat.

Tempat Percutian Unik dan Mesra Kanak-kanak wajib kunjungi

Horray!!!Cuti........ Hujung tahun je pasti semua mencari lokasi untuk menikmati cuti panjang bersama keluarga. Legoland sudah, Hello Kitty Town sudah, Langkawi sudah, Kota Kinabalu sudah,...

Jamuan Mata Dari Ketinggian 6000 Kaki Atas Paras Laut

Pengunjung akan dijamu dengan pemandangan hijau serta fasad hadapan yang megah tersergam indah bagaikan ‘aura mewah aras tinggi’ menyambut kehadiran tetamu hotel yang hadir

Berita

Cara Untuk Dapat Tidur Berkualiti

Katil dan tilam serta bantal yang selesa adalah perkara paling utama yang perlu diambil kira untuk menikmati tidur yang berkualiti. Ribuan ringgit berhabisan untuk menghias sebuah bilik tidur. Tidak salah jika berbelanja sedikit untuk mendapatkan kelengkapan kamar yang bermutu tinggi. 

Clorox Kini Bukan lagi Yang Dulu!

Sebut sahaja Clorox pastinya ramai tahu akan kegunaannya. Jenama peluntur nombor satu yang mampu menanggalkan kesan kotoran degil

Nippon Umumkan Pemenang Anugerah Pereka Muda Asia 2018

Pemenang dari Malaysia akan bertanding di peringkat serantau

2 Jenama Lingkaran Nyamuk Yang Diharamkan Penjualan

Jabatan Pertanian telah melarang penjualan produk lingkaran nyamuk berjenama Zenden Micro-Smoke dan Jianbao Mosquito Coil dari China di pasaran.
KORPORAT     POLISI DATA PERIBADI    PENAFIAN   •   LANGGANAN      PENGIKLANAN      KERJAYA       HUBUNGI KAMI

© Hakcipta Terpelihara Ideaktiv Sdn Bhd • Dikendali Oleh Astro Group

error: