Macam fenomena pulak LAMPU BULAN ni. Kalau tengok dekat pasaran, ada pelbagai saiz dan harganya boleh tahan juga lah MAHAL. Geng deko yang teringin sangat lampu ni, apa kata kita buat sendiri je. Tak susah dan tidak memerlukan bahan yang mahal atau rumit. Yang penting anda perlu kreatif untuk hasilkan tekstur permukaan lampu tu macam bulan. Nak tahu macam mana? Jom tengok video ni

moon lamp star lamp #moon #moonlamp #lunarlamp #star #starlamp

A post shared by Candy (@candyonthebeach) on

#moonlamp 🌚🌝💗

A post shared by Do it yourself!♥️ (@love.d.i.y) on

Komen anda

KORPORAT     POLISI DATA PERIBADI    PENAFIAN   •   LANGGANAN      PENGIKLANAN      KERJAYA       HUBUNGI KAMI

© Hakcipta Terpelihara • Dikendali Oleh Astro Group

error: