Menikmati hidangan teh panas sambil menghirup udara segar di laman kediaman memang sesuatu yang mengasyikkan. Namun begitu, ada segelintir individu yang risau akan kandungan gula yang terkandung dalam hidangan teh sehingga menyebabkan aktiviti minum petang menjadi bosan.
Jangan khuatir. Kini, anda boleh menikmati hidangan teh panas tanpa perlu risau dengan kandungan gula yang berlebihan kerana Teh Herba GlucosCare® mampu mengurangkan penyerapan gula dalam tubuh dan membantu mengawal berat badan.
Teh penghalang gula yang berunsurkan 100% herba ini mampu menjadikan anda sentiasa sihat kerana dapat mengimbangi paras GULA DARAH secara semulajadi. Ia dijamin HALAL dan sesuai diminum oleh mereka yang menghidap DIABETES dan pra-diabetes.
Apa yang lebih menarik, dapatkan Promosi Pek Berkembar Teh Herba GlucosCare® 24’s atau 60’s hari ini dari BIG Farmasi, AA Farmasi dan Bargain Base Farmasi yang berdekatan, dengan harga yang murah.
Rahsia dari IMPIANA, download sekarang di seeNI.
KLIK DI SEENI
The Makeover Guys, Penjenamaan Semula Lebih Menyeronokkan
The Makeover Guys ditubuhkan pada tahun 2015, The Makeover Guys (TMOG) ialah syarikat penyelesaian hartanah yang menawarkan perkhidmatan pengubahsuaian semula strategik kepada para individu, terutamanya pelabur hartanah yang mahu menyewakan unit-unit mereka kepada penyewa. Terkenal dengan pendekatan syarikat yang kreatif dan unik terhadap penghiasan semula hartanah, TMOG telah membantu lebih 4000 orang pemilik rumah sepanjang 6 tahun yang lalu untuk mengubah kediaman mereka menjadi unit yang dihias oleh pereka hiasan dalaman melalui pengubahsuaian pintar yang menggunakan formula yang mengimbangi nilai estetika dan ciri praktikal sebuah ruang dalaman. Pasukan TMOG beroperasi di empat buah badar utama di Malaysia iaitu Lembah Klang, Johor Bahru, Kuching dan Kota Kinabalu.
The Makeover Guys (TMOG), penyedia perkhidmatan hiasan rumah yang terkemuka di Malaysia telah melancarkan identiti visual baharu dalam usaha penjenamaan semula syarikat bagi menampilkan usaha TMOG dalam meningkatkan kualiti produk dan perkhidmatan. Inisiatif penjenamaan semula ini turut disertai dengan pelancaran “Seriously Cereal”, tema rekaan dalaman dalam tempoh yang terhad yang hanya ditawarkan kepada pelanggan sehingga 30 April 2022.
Perkhidmatan mesra bajet yang ditawarkan oleh syarikat sentiasa membantu para pelabur hartanah memperoleh kadar sewa dan hasil yang lebih tinggi untuk unit-unit mereka. Selain itu, TMOG menawarkan rekaan hiasan semula rumah “berkualiti Instagram” pada kadar yang mampu untuk pemilik kediaman yang tinggal di rumah mereka sendiri. TMOG juga terkenal dengan proses pengubahsuaian rumah tanpa masalah dalam masa 30 hari berbanding tempoh berbulan-bulan yang diambil oleh syarikat hiasan semula yang lain.
Pelaksanaan penjenamaan semula TMOG juga termasuk logo baharu yang menampilkan maskot yang lebih mesra dan menyeronokkan bertujuan menarik minat pemilik rumah muda. Warna kuning telah dipilih sebagai warna hero yang baharu untuk mewakili syarikat. Melalui maskot, warna dan identiti visual yang baharu, TMOG membawakan pendekatan jenama yang kreatif, memiliki reka bentuk, menyeronokkan dan menarik.
“Perkhidmatan dan produk kami sentiasa direka untuk mencerminkan The Makeover Guys sebagai sebuah syarikat hiasan semula kediaman yang mampu milik dan boleh dipercayai. Kami juga mengutamakan pengalaman tanpa masalah yang dipacu oleh teknologi menerusi platform reka bentuk pengalaman pelanggan (CX) kami. Selepas mendapat kepercayaan dalam industri dan jumlah pelanggan yang semakin meningkat, syarikat memerlukan imej baharu untuk mencerminkan keupayaan kami membuat inovasi dan menyesuaikan diri untuk berubah terutama sekali dalam tempoh selepas pandemik,” kata Gavin Liew, Rakan Pengurus dan Pengasas Bersama The Makeover Guys.
Pendekatan Organik ‘Seriously Cereal’
Sempena dengan inisiatif penjenamaan semula, TMOG memperkenalkan tema reka bentuk dalaman “Seriously Cereal” edisi terhad yang diilhamkan oleh elemen-elemen semula jadi dan organik dalam reka bentuk tema. Tema ini memberi penekanan terhadap warna-warna semula jadi dan mesra seiring dengan trend reka bentuk dalaman global masa kini.
Seriously Cereal menampilkan tona warna termasuk warna coklat seperti bijirin, warna beige seperti rumput pampas dan warna-warna semula jadi yang lain. Pada masa yang sama, TMOG turut menggabungkan perabot organik dengan bentuk yang unik sebagai penampilan menarik yang mewakili jenama TMOG.
Pemilik kediaman yang memilih tema rekaan dalaman Seriously Cereal akan menerima pengubahsuaian bagi dinding utama, perabot, hiasan rumah, lantai, katil dan peralatan tidur, langsir, kabinet dan bahagian dapur serta lampu dan kipas.
“Menerusi pemerhatian terhadap trend global, kami mendapati gaya hiasan kini lebih menjurus kepada pilihan warna yang lebih inklusif dan reka bentuk masa hadapan. Langkah seterusnya bagi The Makeover Guys adalah memberi tumpuan kepada mencipta tema baharu yang neutral jantina, berfokuskan kedamaian dan mesra alam. Pengguna kini semakin mendekati alam semula jadi dan perubahan gaya hidup ini akan membuatkan mereka memilih ruang kediaman tenang dan santai yang meraikan kehidupan yang lebih ringkas,” tambah Gavin lagi.
Seriously Cereal akan menjadi tema baharu yang menarik dalam pelbagai pilihan reka bentuk hiasan dalaman yang ditawarkan oleh TMOG untuk para pemilik kediaman hari ini. Antara pilihan tema reka bentuk lain yang ditawarkan termasuklah Odette, Symphony, Bold Latte, Muji, Executive, Urban Zen, Minimalist Grey dan Urban Chic.
Untuk mengetahui lebih lanjut tentang The Makeover Guys, sila layari www.themakeover.my.
Rahsia dari IMPIANA, download sekarang di seeNI.
KLIK DI SEENI
Ingin Dekorasi Rumah Tampak Mewah? Gunakan Bekas Tisu Jenama Dari Kayangan Living, Gerenti Puas Hati!
Anda sudah berasa bosan dengan bekas tisu yang sedia ada di rumah anda? Atau anda masih mencari-cari aksesori dekorasi hiasan rumah yang tampak mewah dan lain daripada yang lain? Apa kata anda dapatkan bekas tisu istimewa ini keluaran jenama daripada Kayangan Living.
Nak tahu mengapa anda kena dapatkan bekas tisu ini? Lihat sahaja lah pada rekaan bentuk aksesori ini, sememangnya tampak mewah ala-ala kayangan gitu!
Untuk maklumat anda, struktur badan bekas tisu ini diperbuat daripada kepingan kristal jernih manakala bingkai daripada besi keluli tahan karat. Jadi tidak hairan lah mengapa bekas tisu keluaran jenama Kayangan Living ini tampak mewah.
Bukan sahaja tampak cantik, ia juga merupakan bekas tisu yang sangat berkualiti tinggi. Jadi, tunggu apa lagi, segera dapatkan bekas tisu jenama daripada Kayangan Living ini.
Anda boleh mendapatkan balang rempah Bumbu Series ini dengan membuat pembelian secara dalam talian menerusi laman sesawang www.kayanganliving.com.
Ingin lebih tahu pelbagai tips untuk dekorasi rumah? Jangan lupa ikuti kami di Telegram rasmi IMPIANA. Klik di sini.
Baca artikel berikutnya: Curah Idea Untuk Dekorasi Rumah Bersama Suami, Feeya Iskandar Tampilkan Kediaman Yang Bertemakan Konsep Inggeris Moden
Rahsia dari IMPIANA, download sekarang di seeNI.
KLIK DI SEENI
Ingin Mengimbau Kembali Memori Nostalgia Kanak-Kanak, Miaow Miaow Lancarkan Kempen ‘Miaowri Ikonik’
Miaow Miaow, jenama snek tempatan kegemaran Malaysia kini kembali lagi melancarkan kempen “MIAOWMORI IKONIK” bagi mengimbau memori nostalgia zaman kanak-kanak dengan lima perisa klasik, iaitu Keropok Perisa Sotong, Keropok Perisa Ayam, Keropok Udang, Keropok Ubi dan Snek Kekacang Hijau.
Kempen “MIAOWMORI IKONIK” telah dilancarkan oleh Encik Jason Ch’ng, Ketua Pegawai Operasi Kumpulan Miaow Miaow di Mydin Subang Jaya pagi ini akan diikuti dengan jerayawara menarik yang bermula dari hari ini hingga 5 Mac 2023.
Encik Jason Ch’ng ketika mengulas mengenai kempen itu berkata, “Konsep di sebalik jerayawara kami di Mydin ini diinspirasikan oleh permulaan kami pada tahun 80an. Bagi kebanyakan rakyat Malaysia, mereka mengingati kami sebagai snek yang sering mereka nikmati semasa kecil atau yang dikongsi bersama orang yang tersayang.
“Menerusi jerayawara ini, kami berharap agar para hadirin dan pengunjung boleh mengimbau semula zaman kanak-kanak mereka sambil menikmati snek kami, dan sebab itu juga kami membawakan semula beberapa permainan tradisional dan klasik seperti Tingting , lukisan pasir dan banyak lagi.”
Selain daripada melancarkan kempen “MIAOWMORI IKONIK” secara rasmi, Miaow Miaow turut mengambil peluang ini untuk memperkenalkan video terbaharu mereka berjudul “MIAOWMORI IKONIK”.
Ia memaparkan evolusi watak utamanya dan bagaimana Miaow Miaow telah menemani dia dan rakan-rakannya di sepanjang zaman kanak-kanak mereka serta berkongsi pengalaman yang tidak dapat dilupakan bermain dan bergembira bersama-sama.
Miaow Miaow sentiasa berpegang teguh kepada matlamat terasnya, iaitu memperkayakan kehidupan pengguna dengan rasa yang menggembirakan dan membolehkan mereka mengimbau memori nostalgia zaman kanak-kanak mereka dahulu.
Menerusi segala yang dilakukan, Miaow Miaow yakin boleh memperkayakan kehidupan masyarakat dengan menawar pelbagai jenis snek enak dan berkualiti yang sesuai untuk pelbagai gaya hidup serta budaya berbeza.
Di samping itu, ia turut menggalakkan pengguna untuk mencari kebahagiaan menerusi pembelajaran, pertumbuhan dan pencapaian yang berterusan.
Ingin lebih tahu pelbagai tips untuk dekorasi rumah? Jangan lupa ikuti kami di Telegram dan TikTok rasmi IMPIANA.
Baca artikel berikutnya: Cara Mudah Untuk Masak Daging Sampai Empuk, Tak Perlu Guna Pressure Cooker Pun!
Rahsia dari IMPIANA, download sekarang di seeNI.
KLIK DI SEENI