IMPIANA tidak pernah lupa untuk berkongsi tip terbaik untuk pembaca tercinta, masa serta zaman yang membuatkan kita semakin berubah dalam arena teknologi yang serba serbi canggih, betul tak? Kadang kala anda sendiri tidak sempat hendak ambil tahu apa pula teknologi terkini.

Seperti mana yang kita tahu, semua pemilik rumah akan menggunakan jubin dan kaca sebagai penganti cat pada ruang-ruang tertentu bukan. Tapi kali ini, IMPIANA nak kongsikan satu lagi produk yang mampu mengantikan dua bahan ini dengan baik untuk melengkapkan ruang kediaman anda dengan konsep dan gaya yang menjadi pilihan serta citarasa masing-masing.

Segala permukaan dalam rumah anda boleh ditukar dengan Admira Laminates. Admira Laminates Sdn Bhd ini telah lama bertapak dalam industri hiasan dalaman, selama 46 tahun. Sudah pastinya di usia begini mutu dan kualiti produknya tiada tandingan. Ia memberi 101 penyelesaian bagi masalah dinding di rumah anda yang anda tidak tahu. Jom IMPIANA cerita apa kelebihan laminates ini.

Ruang Tamu

Bila masuk rumah baru atau nak buat renovasi mesti ruang ini jadi pilihan pertama kan? Perkara pertama anda semua akan cantikan ruang ini dengan mengecat dan mencari dinding tumpu untuk dipasangkan cermin dan sebagainya. Betul tak?

Tapi anda lupa sesuatu dalam menghias, bila sudah siap dipasang cermin yang dikatakan mengikut trend dan sebagainya. Anak-anak anda yang sering bermain dalam rumah terhentaklah satu objek keras pada cermin tersebut, apa akan jadi? Pastinya retak atau sumbing. Hmmmmmm…. panjang keluhan itu, tak akan nak tukar bahagian retak mahupun sumbing tu sahaja kan, mesti kena tukar pada keseluruhannya. Melayang lagi duit. Itu baru satu masalah yang anda nampak kan.

IKLAN

Ruang Dapur 

Ruang dapur semua orang tahu adalah nadi sesebuah kediaman, kalau tidak ada dapur kosong la perut. Jadi ruang dapur kenalah lengkap dan cantik sesuai untuk mak-mak dan kakak-kakak yang suka melaram. Kabinet dapur tidak boleh buat yang biasa-biasa ye, kena cari yang berkualiti. Sebab apa? Sebabnya kita nak pakai lama dan ruang ini adalah ruang yang lasak, penggunaan harian kita yang suka memasak dan memotong segala macam semuanya di ruang ini. Tapi macam mana hendak cantik, tahan lama dan berbaloi?

Penyelesaian 

IKLAN

Admira Laminates ada menawarkan pelbagai jenis permukaan untuk kelengkapan rumah anda dari siling, dinding, kabinet dan sebagainya. Tapi kena tahu juga Admira bukan untuk lantai kediaman tapi semua ruang dalam kediaman boleh digayakan dengan laminates Admira ini.

Kelebihan Vs Kekurangan 

Admira Laminates

  • Tahan lasak
  • Tidak mudah calar
  • Tidak mudah terbakar
  • Kalis air
  • Pelbagai design atau rekaan untuk pilihan
  • Penjagaan yang mudah
  • Anti bakteria
  • Produk label Go Green

Jubin

  • Mudah retak
  • Mudah lekat kesan kotoran
  • Mudah tertanggal
  • Sambungan antara jubin akan tinggalkan kesan kotor
  • Mudah biakkan bakteria
  • Penjagaan yang rumit

Cermin

IKLAN
  • Mudah Pecah dan sumbing
  • Penggunaan yang lama akan hasilkan bentuk gam pada permukaan cermin (yang macam peta kita nampak tu)
  • Kena gilap kerap untuk nampak berkilat
  • Mudah terbakar
  • Tidak kalis air
  • Penjagaan yang rumit

Ini adalah beberapa perbezaan yang boleh IMPIANA kongsikan. Raya dah bakal menjelma, rumah mesti nak nampak WOW! kan raya ni. Macam mana nak kabinet lama nampak baru? Guna sahaja Admira Laminates, tukar semua permukaan dalam rumah dengan gaya dan konsep anda. Kalau anda suka kan konsep marbel, cermin semuanya ada, pilih sahaja tepuk dada tanya selera.

Lihat ni berapa banyak pilihan yang mereka boleh tawarkan kepada anda, terdapat pelbagai jenis laminates yang pastinya memukau perhatian.

Kalau nak pakai untuk raya ini kan, IMPIANA memang syorkan sebab, anda tidak perlu mengetuk atau pecah atau apa sahajalah yang boleh menggangu halwa telinga jiran anda. Dengan Admira, pemasangan yang mudah, senyap tidak bising dan cepat juga selamat untuk seisi keluarga. Rugi lah kalau anda tidak pertimbangkan apa yang IMPIANA kongsikan ini.

Jika anda inginkan maklumat lebih lanjut mengenai produk Admira ini anda boleh layari Facebook: https://www.facebook.com/AdmiraHPL
Instagram: https://www.instagram.com/admirahpl/?hl=en
Website: www.admira.my  Email: marketing@admira.my