Ruang simpanan tudung tersusun rapi, tapi masih susah nak ambil dan silap-silap ada yang tak terpakai sbb tak nampak. Tempat sidai sejadah dan telekung pun, makan ruang. Apa kata, kita cuba buat macam Slipper’z Echin ni. Hanya guna PVC je. Nak cantik, kita cat paipe PVC tu.

Izinkan saya kongsi hasil kerja seorang perempuan. Saya seorang “suprise planner”, jadi satu amsalah untuk simpan kertas dan plastik pembalut. Nak beli yang dah siap, dia punya harga beratus. Jadi, saya mintak tolok teman serumah (farah sofinas) butakan rak untuk saya

 

IKLAN

 

IKLAN

 

IKLAN

Modal RM 30 je untuk siapkan rak tempat letak kertas pembalut ni dengan selamat. Tak ada lagi kes pembalut berlipat-lipat, rosak dan bersepah. Alhamdulillah, jimat kos