Dapur gas dekat rumah dah pakai bertahun-tahun tapi tiba-tiba api bertukar menjadi oren, habis bontot periuk, kuali dekat dapur tu hitam. Dah jadi satu hal nak sental pulak periuk dan kuali tu kan. Kalau tersilap pegang dengan tangan, baju, muka habis hitam.

Bila jadi macam ni mesti ada pasang niat nak beli dapur gas baru kan? Sebenarnya tak perlu pun, ada sahaja jalan tip dan trik untuk kembalikan api dapur anda warna biru.

Jom, ikut cara dan teknik yang dikongsikan dalam media sosial Deko Dari Shopee ni, mudah rupanya tak perlu la nak beli dapur baru ye.

IKLAN
Cara-cara👇🏻
1. Angkat belakang dapur gas tu dan pusing kan benda yang ada anak panah dalam gambar tu.
2. Pusingkan sampai menutup lubang ( anak panah ). (rujuk gambar ke 2)
3. Nah hasilnya di gambar ke 3.
Dah tak payah nak pening-pening nak beli baru..Jimat!!

Beli Di Mana? Jom beli Di GO SHOP!

Jangan Lupa Guna KOD ini untuk DISKAUN pembelian anda : IMPGSP5

Shogun 36cm IH Marble Non-Stick Wok

IKLAN

IKLAN
Semoga bermanfaat❤️
Kredit: Sharina Binti Othman